ژیر
منو موبایل

ژیر

  ۵ دلیل که آینده از آن آژانس های سئوی داده محور است

تجزیه و تحلیل داده ها بدون شک آینده حرفه بازاریابی است. کسب و کارها در سال ۲۰۲۱ ۳.۹ میلیارد دلار برای تجزیه و تحلیل بازاریابی هزینه کردند و احتمالاً این رقم تا سال ۲۰۳۱ به ۱۴.۳ میلیارد دلار خواهد رسید.

فناوری داده های بزرگ در سال های اخیر منجر به تغییرات عظیمی در حوزه بازاریابی شده است. تعداد فزاینده ای از کسب و کارها به آژانس های بازاریابی روی می آورند که می دانند چگونه از تجزیه و تحلیل داده ها برای نتایج بهینه استفاده کنند.

یکی از بزرگ‌ترین راه‌هایی که شرکت‌ها از داده‌های بزرگ استفاده می‌کنند، تنظیم دقیق استراتژی‌های SEO است. کوین پین مقاله ای در وبلاگ Wishpond در مورد مزایای استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها برای بهینه سازی استراتژی های سئو داده محور نوشت. متأسفانه، بسیاری از شرکت ها درک محدودی از فناوری کلان داده دارند، بنابراین باید به آژانس های بازاریابی که دانش کاملی از آن دارند، تکیه کنند.

آژانس‌های سئوی داده‌محور به کسب‌وکارهای آنلاین کمک می‌کنند تا  خود را تقویت کنند

جلوتر بودن از رقبا. این باید یکی از فعالیت های کلیدی شما به عنوان یک تاجر در فضای آنلاین باشد. اگر در صنعت خود از دیگران جلوتر هستید، به احتمال زیاد فرصت های موجود را به دست خواهید آورد. این ممکن است به معنای دستیابی به مشتریهای بیشتر باشد.یک راه قطعی برای پیشرو ماندن در کسب و کار آنلاین خود، تثبیت خود در رتبه‌های بالا نتایج گوگل است. اینجاست که شما به سئو نیاز دارید.

بسیاری از کسب و کارها سعی می کنند کمپین های سئوی خود را اجرا کنند. بسیاری از آنها رشد بسیار خوبی دارند. آنها مدیر بازاریابی دیجیتال خود را به دوره آموزشی می فرستند. آنها با استفاده از کلمات کلیدی چند مقاله می نویسند. آنها حتی ممکن است در استفاده از طرحواره تلاش کنند یا چند بک لینک تولید کنند. واقعیت این است که یک کمپین سئو که توسط شخصی که سئو داخلی را می شناسد ، هرگز نمی‍تواند با یک آژانس رقابت  کند. این شرکت ها باید بدانند که چگونه از تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کنند تا بهترین نتایج را هنگام توسعه استراتژی های سئو، از جمله استفاده از استراتژی های داده محور برای بهینه سازی صفحات محصول، به دست آورند.

یک آژانس سئو داده محور موثرتر و کارآمدتر از یک سئو کار داخلی شرکت خواهد بود. در این مقاله، پنج دلیلی را به اشتراک می‌گذاریم که باید به یک آژانس اجازه دهید سئوی شما را مدیریت کند.

آیا استفاده از آژانس سئو مقرون به صرفه است؟

چرا آژانس ها بهتر از نیروهای خودی شر در سئو هستند؟

تخصص و تجربه

آژانس های سئو داده محور در سئو بسیار با تجربه تر از شما هستند. این آژانس‌ها سال‌ها وقت صرف کرده‌اند تا توانایی خود را ارتقا دهند. یادگیری نکات ظریف و پیچیدگی های یک روند همیشه در حال تکامل. سالها طول می کشد تا بفهمیم چه چیزی لازم است و چگونه می توان در سئو موفق شد. این تجربه به تخصص تبدیل می شود. تخصصی که به آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های پیچیده متناسب با کسب‌وکار شما را توسعه دهند.

همچنین متوجه خواهید شد که تخصص و تجربه به شکل یک نفر نیست. آژانس‌های سئو مانند Spacebar Collective تیمی از افرادی را استخدام می‌کنند که در کاری که انجام می‌دهند متخصص هستند. این ممکن است جنبه فنی سئو، محتوا یا فرآیندهای توسعه برای ایجاد پیوند باشد. برای به دست آوردن بهترین نتایج، مجموعه ای متنوع از مهارت ها لازم است. به احتمال زیاد، مجموعه کسب و کار شما این مهارت ها را در اختیار ندارد.

جلوتر بودن از الگوریتم

سئو دائما تغییر می کند. آنچه پنج سال پیش کار کرد ، اکنون کاملاً کار نمی کند. غالباً ، مورد این است که آنچه ماه گذشته کار می کرد اکنون کار نمی کند. Google و سایر موتورهای جستجو اغلب الگوریتم و سیگنال های رتبه بندی خود را تغییر می دهند. این وظیفه آژانس است که گوش به زنگ باشد و تحقیق کند که چه روش هایی از زمان بروزرسانی بهترین نتیجه را  می دهند. همچنین وظیفه آنها این است که اطمینان حاصل کنند که سایت شما با به روزرسانی الگوریتم عقب ن است.

نگه داشتن سایت در صدرنتایج جستجو  به جدیدترین فناوری و زمان و انرژی زیادی نیاز دارد.

خدمات جامع SEO

ما در بالا اشاره کردیم که جنبه های مختلفی برای سئو وجود دارد. یک آژانس معمولاً نقش هایی مانند:

استراتژیست سئو

سازنده محتوا

کارشناس فنی سئو

متخصص لینک سازی و توسعه

تحلیلگر تحقیق کلمات کلیدی

تحلیلگر سئو

مدیر حساب

طراحان UI/UX

توسعه دهندگان وب

اینها فقط نقش های کلیدی در یک آژانس هستند. به خاطر داشته باشید که همه اینها به راحتی می توانند مشاغل تمام وقت باشند. وقتی با یک آژانس کار می کنید، با یک تیم کامل از متخصصان کار می کنید.

گزارش دهی

آژانس های سئو برای داده های تحلیلی خود ارزش زیادی قائل هستند. آنها هر کلمه کلیدی را که یک وب سایت برای آن رتبه بندی می کند ردیابی می کنند: موقعیت ها، تغییرات، پیوندها، همه چیز. آنها به ابزارها و نرم افزارهای پیچیده نیاز دارند تا بتوانند این کار را انجام دهند. نرم افزاری که بعید است بخواهید فقط روی آن سرمایه گذاری کنید.

اطلاعات زیادی در رابطه با سئو وجود دارد. آژانس ها می توانند همه آن را جذب کنند، آن را تفسیر کنند و سپس در یک گزارش مفصل توضیح دهند.

مقرون به صرفه بودن

اگر به هزینه استخدام یک تیم سئوی کامل برای مدیریت کمپین فردی شما نگاه کنیم، میلیونها تومان در سال هزینه خواهد داشت. آن را با برخی از بسته های جامع ارائه شده توسط آژانس ها مقایسه کنید، و به سرعت خواهید دید که کار با یک آژانس چقدر مقرون به صرفه است.

همچنین معمولاً هنگام کار با یک آژانس برنامه ریزی مالی آسان تر است. با پیشرفت کمپین ها و رشد کسب و کار شما، می توانید سطح خدمات را افزایش دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک مکالمه سریع با مدیر حساب خود داشته باشید.

اگه به خدمات سئو داده محور برای کسب و کار خود نیاز دارید تیم ژیر میتونه اینکار رو براتون انجام بده، با ما تماس بگیرید.

منبع

مطالب مرتبط
متخصص سئو کیست؟

متخصص سئو کیست؟

در دنیای دیجیتال امروز، رقابت برای دیده‌شدن و جذب مخاطب بیشتر به یکی از چالش‌های اصلی کسب‌و‌کارها تبدیل شده است. …

2 دقیقه مطالعه مشاهده
طراحی سایت حرفه‌ ای

طراحی سایت حرفه‌ ای

در دنیای دیجیتال امروز، داشتن یک وب‌ سایت حرفه‌ ای برای هر کسب‌و‌کاری ضروری است. طراحی سایت حرفه‌ ای نه …

2 دقیقه مطالعه مشاهده
هوش مصنوعی گوگل (SGE)، تحولی در دنیای سئو

هوش مصنوعی گوگل (SGE)، تحولی در دنیای سئو

گوگل با افزودن قابلیت هوش مصنوعی به صفحه نتایج جستجو (SERP)، گامی تازه در جهت ارائه سریع‌تر و دقیق‌تر اطلاعات …

3 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید